8.20.2008

Tillbaka blick

Kort tillbaka blick på vad som hänt sedan i fredags..

Lördag - En sväng till Ö&B för att köpa massa grejer till lgh,
åkte hem och blev sittandes hos morfar i 2,5 timmar.
Hann ta en dusch innan Ida kom förbi och vi åkte över till skövde,
vilade, såg på Änglagård andra sommaren.
Närmare kvällen så var vi lite lagom sugna på att dra till Husaren så vi fixade håret,
drog på lite njasigare outfits och la en make.
Sen drog vi en sväng till Idas kompis Hanna, såg på Defenetly Maybe..
Lagom sega efter det bestämde vi oss för att kika ner på stan och hamnade som vanligt på Pim's.. Lugn kväll och jag tog bussen hem vid 01.20..

Söndag - Mot Göterborg - Torslanda - Gamlebo..
Rensade ur hela lägenheten, fick lagom tråkiga besked om köket och drog en sväng till IKEA för att köpa nytt handfat till badrummet..
Städa, rensa och lyfta tungt gjorde ju inte att febern gick ner direkt, så lite mera sjuk...

Måndag - Tvingade mig upp ur sängen vid 8.30, tog en lång dusch,
skyndade till bussen vid 10 och åkte över till Skövde.
Uppdaterade Elisabeth i receptionen och blev som vanligt kvar några timmar för mkt.
Mötte upp Madelene på stan och vi gick till Voda och åt Sushi/veckans varma..
Träffade även Helena en sväng på Pim's för en Pago-persika-sprite och en Cookie.. mums..
Åkte hem, hyrde film - SILK- och köpte glass - Wienernougat och lyckades äta upp hela paketet, 0,5 l... Bra jag mådde sen då...
Somnade väl 20 min in i filmen, vakande igen runt 00.30 och insåg att jag både hade smink och kläder på mig.. Underbart...

Tisdag - Lite mer förkyld, fortfarande feber, ont i halsen och bara grymt trött..
Började packa ner grejer i flyttlådor men gav upp rätt fort..
La mig på soffan ist, fick reda på att premiären av den nya Harry Potter filmen antagligen kommer att skjutas upp i 6 månader..
Var lite ledsen och sen sov jag bort nästan hela dan, då jag inte satt vid msn..
Maddie kom hem och tvingade med mig ut på en promenix, sen blev det CareBeras,
pasta för Maddie och Ört te för min del..

Ah vad jag är trött på att vara sjuk, hade verkligen inte behövt vara det just nu iaf...

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar