8.04.2008

Monday monday

Söndags kvällen tillbringade jag hos Jonas. Sådär lagom slöa båda två, så vi käkade mackor och drack vaniljté och kaffe.. Sen fick vi för oss att hyra film. Älskar dagens teknik! Man behöver inte ens gå utanför dörren för att hyra film längre, några klick på kontrollen och vips hade vi "National Treasure 2" hemma.

Sitter på jobbet, tittar på regnet och längtar till lunchen. Men som tur är så har jag iaf köpt Vecko Revyns "Lilla Rosa" och mörk mintchoklad.. Annars hade jag nog gått under här idag.. Skulle vilja åka hem och lägga mig på soffan och inte röra mig mer idag.. Men som vanligt har jag redan lyckats boka upp varenda kväll hela veckan.. Så ikväll blir det en fika med Elisabeth, varm choklad med After eight känns passande när det är så ruggit väder.. Man skulle ju nästan kunna tro att det är höst..




Dags att lägga ett nytt lager med rosa lack och kolla in lite varmare resemål.. Känns som ett miljöombyte vore guld just nu..
Love ---->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar