8.10.2008

080810

Underbara helg, snart slut men det gör inget...
Fredag kvällen spenderade jag på soffan med pizza och film - 27 dresses...
Så skönt att veta att jag inte skulle jobba lördan för en gång skull..
Lördan blev lugn, iaf på dan.. Klev upp runt 9.30 och åt frukost i lugn och ro..
Strosade senare runt på stan bland alla turister, bokade tid för blondering,
köpte en blommig bok, fikade med Maddie och inhandlade en flaska vitt på bolaget,
för kvällens bravader..


Tog bussen till skövde vid 18.30, i softaste Levi´s jeansen och ett svart linne.
Hade ju tänkt köra kortkort puff och höga Mary Janes,
men det blev inget med det och mina fötter och min rygg är bara tacksamma...
En mörk make och blont lockigt ruffs, grillning hos Helenas föräldrar,
massa vin, öl och xider, kortspel - hej hallå tjena ... Gelehallon...
Belle, Ariel, Cinderella och Törnrosa hade en helt underbar kväll,
med en alldeles för kort förfest och ett alldeles för intensivt drickande...
Men kul var det.. Så runt halv ett drog vi på oss partyklackarna och tog med paraply i förebyggande syfte =) mot Husaren..

Grymt lyckad kväll och natt, tack för det ladies..

Vaknade idag runt 12, klev dock inte ur sängen fören strax efter 2 tiden.. Räknade lite på det och jag har nog sovit lite drygt 24 timmar den här helgen, känns ju bra att ha sovit bort ett dygn... Fast jag brukar ju typ snitta 5 timmar per natt på veckorna så jag kan tycka att jag var värd det..

Avslutar kvällen med Maddie och Gustav, tv, godis och YouTube videos...
Dags att sova igen..


John Mayer - Free Falling

1 kommentar:

  1. Hej..Asså jag måste bara fråga,vart har du hittat kaffebryggaren,köksredskapen och Tv:n?
    Tacksam för svar
    Mvh/Sami

    SvaraRadera