8.08.2008

Önskelista

För dom dagarna som jag vill dricka vanligt kaffe, fast lite sötare...
En kavel kan vara bra att ha, tror jag..
Köksvåg fick jag en av mormor ngn gång men rosa det var den inte...
Ah vad ska man säga, vill ha vill ha...

Lite hetare än min svarta Samsung..
Nog för att min brödrost som gör små avtryck av en kattunge på mackorna är söt men den är inte rosa...
Och eftersom jag ska bo ute i ingenstans, så kan jag verkligen behöva den här...
Både kyl och frys behöver bytas ut så varför inte köpa en kombinerad, rosa...
För underhållning på kvällstid, jag lär ju vara ensam alldeles för ofta....

Visst har jag redan en micro, men den är ju inte rosa..
Nödvändiga köksredskap..
Kastruller i rosa rosa rosa...
Vill ha en espressomaskin, bara älskar att kunna dricka alla sorter kaffe även på hemmaplan.. Lite godare, lite billigare och mycket mer rosa...
Baka gör jag ju ytters sällan nuför tiden men får jag den här lovar jag att baka minst 2 gånger i veckan..*ler*
Och sen tänkte jag att efter jag har pluggat klart så är jag värd en resa. Och då vill jag ju självklart åka till ett rosa hotell, i Grekland...

1 kommentar: