8.29.2008

Göteborg...

Underbar solig fredag förmiddag i Skara, sitter i köket och äter lite frukost.
Banan, hallon och blåbärsmoothie, macka med skinka och lite vaniljte.
Jag sitter här mitt i min oreda, musiken på högsta volym,
diskmaskinen i full gång och det hänger tvätt i hela lägenheten.
Var ska jag börja fortsätta *ler*
Det är helt otroligt att jag har så otroligt mkt saker,
var kommer allt ifrån?
Och lite till lyckade jag köpa på mig I Göteborg i tisdags.

Tidsoptimist som jag är så tog jag ledigt från allt packande och drog med mig Christian till Göteborg istället. Kl 8.00 gick bussen från station, mot falköping sen vidare med tåg till centralen i Gbg, framme strax efter 10 eftersom tåget som vanligt blev försenat..













Tågresan till Götet, väldigt morgon pigga...







Vem är snyggast i hatt??(haha jag så klart =)








En helt underbar klänning, men lite overprize ;P
Christian hittade ett par snygga chinos -taget!



















Några rosa nödvändigheter, äntligen ett par heta byxor
(Victoria of Sweden fynd för 100 pix)











Time for lunch - jo efter några timmar så började Christian gnälla om mat så vi hittade ett trevligt ställe med en suverän buffé - tyvärr kommer jag inte ihåg vad stället hette...













Can´t help it
Can´t resist it
Can and do love it

Min största last här i livet - Choklad - Chocolate
Bara några bitar, 1 Hallon, 1 Körsbär, 1 Skogsbär och 1 nougat/pistage...














Hmm Christian verkar lite trött, undra varför... *ler*














Och lite fulkort på tåget hem.. Lagom sega och trötta,
somnade vi gött båda två typ 10 min efter att vi lämnat Gbg...

Tack Christian jag hade en jättetrevlig dag =)

Nu är det dags att hoppa in i duschen, fixa lite och sen dra till Skövde.
Det är ju trots allt Matfestivalen och jag är i Gbg hela dan imorgon så...

Njut av helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar