9.15.2009

Sex är ju för f*n en hel j*la AB!

Haha va vi garva när hon kläckte den kommentaren under examen idag..
Nämner inga namn :P
Och visst har hon rätt, till viss del iaf..

En AB, för er som inte läser till hudterapueter så är det förkortning för Ansiktsbehandling..
I en AB ingår då: det första mötet, lite prat om vädret,
vidare till en analys (är det här ngt att ha?)
Vi gör en djuprengöring, kanske för att framhäva alla våra bästa sidor,
sen börjar det hetta till för att övergå till att bli riktigt hett (vapozon, även känt som ånga).. Ännu hetare (ozon) för att sedan torka lite och öppna upp ännu mer av oss (extraktion),
plocka bort lite sånt som inte passar(brynplock)...
Och sen äntligen massagen i hela 20 minuter, varm, avslappnande,
cirkulationsökande och så skön.
Efter den kommer masken och det visste vi väl redan :) haha..
Och sen var de slut då, eller?
Ja kanske man smörjer upp lite till och bokar upp ett nytt möte.. *ler*

Helt klart en hel j*la AB..

Damn va kul de e att kolla på idol asså.. *ler*
Vilka sköna människor de finns där ute i vårt avlånga land..
Inte många av dom kan sjunga men de bidrar helt klart till underhållningen iaf..

Har för en gång skull en nästa helledig kväll utan plugg och utan träning,
sitter ihopkurrad i soffan och bara njuter av hur skönt det är att vara med mig själv.
För som vi kom fram till så är jag i en väldigt självutvecklande relation med mig själv just nu och jag och jag tycker det är bra..
Håller mig till det framöver och tills pusselbitarna är på plats igen..

Fixade näst sista praktiska examen idag, Kroppsapparatur - check!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar