9.13.2009

Laktosintolerant och Notting Hill

Ja antingen det eller så är det ngt annat som gör att magen ser ut som en uppblåst ballong.. Dumma dumma dumma Espressohouse som glömde fråga mig om jag ville ha min Chailatte med laktosfri mjölk.. Hehe eller dumma mig som glömde säga till..
Så nu sitter vi här, Fia jag och min mage *ler*
Totalt förslappade efter dagens hårda pluggande, not..
Har väl satt sig några strömmar och kontraindikationer,
kanske en och annan muskel med ursprung och fäste..

Imorgon blir en relativt soft dag, teori i nagelteknik..
Sen blir det dock till att rå plugga till examen i kroppsapparatur och ansiktsapparatur som infaller på tisdag och torsdag.
Och dessutom så ska det där specialarbetet redovisas och lämnas in på onsdag,
känns ju som en ganska överkomlig vecka eller???
På fredag tänker jag unna mig något fint om jag klarat veckans alla utmaningar,
sista nu sen är jag klar :)
En till hudterapuet på marknaden som letar jobb och/eller kanske lite mera erfarenhet..
Det är bara till att höra av sig om behandlingar framöver,
alla extra inkomster är nu mer än välkomna..

Hoppas ni har haft en bra helg och att veckan blir solig och går fort..
Så ses vi till helgen och förhoppningsvis kan vi fira att jag är färdigutbildad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar