9.13.2009

Another sunny sunday in Kungsbacka

God morgon världen!
Sovit gott?
Jo ganska, soffan e lite hård och smal men klaga är ju dumt..

Vaknade vid 8.37 hyfsat sömndrucken men ingen lust att fortsätta sova..
Bra det med tanke på att jag nog inte släckte förrän vid typ 3 i natt..
Pigg och fresh som ja är så har jag redan klarat av dagens uppdatering om vad som kommer på tv under veckan, kollat mailen, FB, letat lite ny musik, uppdaterat mig angående min ekonomi (stabil men nedåtgående) och dessutom har jag satt mig in i hur man skriver en inledning och sammanfattning..
Tycker det är rätt bra gjort av mig innan klockan blivit 10 på en söndag..
Hade velat ta mig ut på en promenix i det fina vädret men så är jag ju i Kungsbacka och la träningskläderna hemma *suck*
Blir till att fila vidare på det sista i specialarbetet och titta på Gilmore girls istället.. :D
Kanske skulle överraska Fia med att fixa frukost?
Shit va längesen det var man fick frukost på sängen,
tror inte det har hänt de senaste typ 5 åren eller nåt sånt..
Ett tag var det daglig helgrutin i mitt liv, är dock ganska tacksam att det är över..
Gillar verkligen inte smulor i sängen.. :P
H.a.n.D (Have a nice Day)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar