9.20.2009

A mother like mine

Jag vet att du inte riktigt gillar mitt bloggande kära mamma och det är okej.
Men jag vill säga att du är underbar och vacker på alla sätt..
Jag uppskattar dig så otroligt mkt och det har varit skönt att ha dig hos mig.
Lite ost och vin, massa terapisamtal och många kloka tankar har vi fyllt en del av helgen med..
Det är så fint att ha en vän som dig, som lyssnar och ger respons utan att kritisera.
Jag hoppas att alla människor har en sådan person i sitt liv, som du är för mig.

Det börjar bli sent och efter en kopp varm mjölk med honug så ska det bli skönt att krypa ner under ett varmt täcke och drömma några timmar..
Imorgon ska jag ha en lugn dag utan krav och utan stress..
Jag ska äta god mat och njuta av en ledig söndag, för det är den första på väldigt länge.

Sweet dreams I wish you all

1 kommentar:

  1. Tack gumman, du är underbar och självständig. Kram

    SvaraRadera