9.12.2009

Inside of me

Min effektiva sida har visat sig ännu en gång,
har skrivit mina 4ooo ord,
har bara sammanfattning kvar.. Puh!!
Trodde ett tag där att det aldrig skulle gå,
men nu har jag suttit här i typ 2 dygn och skrivit oavbrutet..
Tur att jag bara är effektiv när jag måste..
Det känns så väl i kroppen, ont i rygg och nacke
plus att det där halvkilot med godis fortfarande gör sig påminnt,
usch vad smågodis är äckligt..
-
Choklad is the shit!
Det är allt jag behöver..
-
Nu snart ska jag göra en sista effort och skriva lite till innan bussen går in mot city
och sedan ytterligar 25 minuter på pendeln till Kungsbacka och min underbara Fia..
Vi ska mysa på ngt fik, dricka varm choklad och tindra med ögonen.. *ler*
Njae men plugga lite muskler samt olika strömmar och sen bli det bio.
Den perfekta belöningen!

The Ugly Truth (isn't it always?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar