9.16.2009

"livet är boken som du själv författar.."

Återigen sitter jag här i mitt kaos av papper och papper och ännu mera papper..
Vad kommer dom ifrån eller? Förökar sig som celler ju för fasen..
Jag behöver en uppsättning pärmar typ sådär en 10 stycken skulle nog vara bra,
ngn som har lust att fixa hem det till mig??
Tar det till helgen, behöver nog städas här en del, t
ycker att dammråttorna börjar bli ovanligt stora nu igen..
Söndag är en bra dag för att ta tag i sådant,
dessutom så är ju måndagen en lugn dag men information om Omnilux och Priori..
Ska bli grymt kul att höra om dom, update på hudvårdsfronten är alltid tacksamt..

Vad man kommer sakna det, bara 3 veckor kvar totalt nu, helt knäppt..
Det här året som jag i början verkligen tyckte var ett oöverstigligt berg,
har nu kommit att bli en liten liten kulle fast med en topp kvar, Cidesco examen 5-7 oktober..
Det är det man går och är nervös över nu,
som Maria från Md sa igår: "klarar man inte Cidesco kan man ju lika gärna hoppa från en bro".
Till detta ska tilläggas att hon kände så när hon skulle ta Cidesco för typ 10 år sedan och i efterhand så var det inte ens en tiondel så jobbigt som hon föreställt sig.
Så tjejer i klass C Elisabethskolan period oktober-08 till oktober -09,
vi kommer att greja detta utan problem..
Vi är ju världens bästa klass ever!

Bara våra redovisningar idag och allt hårt arbete som ligger bakom våra specialarbeten,
som var så grymt bra och fint dekorerade, säger ju väldigt mkt om hur otroligt bra vi är..*ler*
Bästa scrapbooken vinner!! :P

Det ringde när jag satt på bussen på väg hem idag, det var från EF Academic Programs.
En väldigt trevlig tjej som undrade lite om vad mina planer var och om jag hade tänkt börja läsa spanska.
Vi pratade lite och hon sa att det börjar en kurs i januari nästa år..
Send me all the info please..
Så nu har hon mailat ett kostnadsförslag på 6 respektive 9 månaders studier..
Låter så himla bra, och det är CSN berättigat, bättre kan det ju inte bli..
Ska dock kolla vad andra skolor erbjuder innan jag bestämmer mig för ngt men med största säkerhet.. Espana here I come :D

Nu blir det till att ladda lite ork och kolla vidare på ansiktsapparaturen,
för imorgon är det sista praktiska examen :)
Äntligen.. Sen e de över, mer eller mindre iaf..
Bara att börja plugga instuderingsfrågor och hoppas att det går in lite till i min redan så överfulla hjärna..

Madie min älskade syster och vän, tack för att du finns här och för att du är så positiv..
Du är min ängel, min bästa vän och min soulmate in life..
Always..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar