9.17.2009

Avnjuter min kväll med en Blondie..

Det vill säga en chokladboll som är gjord på vit choklad, helt underbar med andra ord..
Lagom söt, ser ut som en snöboll och finns att köpa på kronhusbodarnas chokladbutik för 14 kronor..
Ett riktigt kap om ni frågar mig..*ler*

Största anledningen till att jag skämmer bort mig själv lite extra,
är för att idag kan jag säga att jag faktiskt är färdigutbildad Hudterapuet..
Jag är så otroligt glad, lycklig, lättad och förbannat stolt över mig själv..
Jag har klarat det här helt själv, visst har jag haft folk som stöttat mig,
förhört mig och visat stort intresse i vad jag gör, men i slutändan så har ändå jag dragit det tyngsta lasset.. För att inte tala om allt som pågått runt omkring mig i mitt liv under denna intesiva tid..
Det har inte varit lätt eller kul alla gånger, tårar, skratt, smäll i dörrar och svordomar som inte borde uttalas.. Men idag är jag bara helt fullkomligt underbart tillfreds och glad..
Jag har en utbildning.. :)

Jag har väl en liten inre önskan, att tala om det för dig..
Det hade varit perfekt att bara kunna ringa och berätta att nu är jag klar..
Du hade blivit så glad och så stolt över mig..
Men jag lägger undan tanken och njuter istället av alla som väljer att finnas här och glädjas med mig idag..

Imorgon efter skolan firar jag och mina underbara tjejer våran seger,
vi har äntligen nått vårat gemensamma mål..
Och det tjejer ska verkligen uppmärksammas på alla tänkbara sätt..


Ladies in class C october 08-09
Over and out..

1 kommentar:

  1. Min underbara, duktiga älsklingsvän!!!! DU ÄR SÅ JÄDRA GRYM! :D Jag vet att jag är stolt över dig! Ut och fira ordentligt nu! Love you. ses nästa helg om inte denna =) puss!

    SvaraRadera