4.27.2010

Utan socker i 4 veckor

Ja jag har nu gett mig in på detta omöjliga mission, men jag ska f*n klara det.. Började i torsdags och det går än så länge bra, jag har börjat dricka mer vatten och te samt äta mer frukt. Och jag var hemma hos pojkvännens föräldrar i söndags och hans mamma gör otroligt god mat och hon serverar alltid efterrätt.. Men jag stod emot, jag åt iofs så mkt mat att jag inte pallde mer :)


Jag har dessutom börjat motionera igen, just nu blir det bara powerpromenader. Ska försöka komma iväg till gymmet inom snar framtid också så att musklerna får känna på att de lever!!
Fit for Fight..

3 kommentarer:

  1. Herregud, vad är målet med allt det här??

    SvaraRadera
  2. Beach 2010 och resten av livet :)

    SvaraRadera
  3. Hehe ja då är det ju ett långsiktigt projekt :) Beachen närmar sig iof med stormsteg!

    SvaraRadera