4.12.2010

Helg igen?

Vill just nu bara förlänga helgen, så att jag kan sova mer, sitta på uteserveringarna och mysa i solen och titta på film på kvällarna med min kärlek. Känns som att helgen bara försvann och jag inte har gjort ngt alls. Det blev ju lite shopping i lördags till bröllopet på lördag, jag kom hem tomhänt medan en annan hade båda skjorta och nya skor i påsen :) Och jag är inte helt nöjd med min outfit.. Ni ska få se vad jag har kombinerat ihop..

Den lilla men klassiska svarta klänningen blir min bas..
Det svåra är att hitta en jacka/kavaj/cardigan att matcha till denna..

Denna var ett alternativ men är nu tillbakalämnad.
Den jag vill ha finns inte i min stl att beställa och finns inte i lilla Skövde att köpa i butik :(

Loving this one :)
Men den som bor hemma hos mig just nu är en puderrosa i liknande modell,
med lite längre ärm och sen är den ju tyvärr inte i spets..
Funderar nu på att matcha pojkvännen som har valt lila,
det är ju en bra färg men jag har grym beslutsångest..
Lite hjälp ngn??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar