4.22.2010

Frustrerad

Är ett bra ord just nu..
Jag vill så mkt men det händer så lite och alltid när man gör ngt kul så får man ångra det när lönespecen kommer.. Hur kan det komma sig att jag lyckats leva på luft i ett år och nu när jag får en vettig lön så känns det ändå inte mer??

Jag verkar visst köra på mkt vill ha mer..
Lägger upp månadsbudget och inser att det blir en tusenlapp över till att göra ngt kul för??
jag som hade tänkt både vaxa mig och göra en laserbehandling - där rök det!!

FRUSTRERAD!!

3 kommentarer:

  1. Vaxning? Laserbehandling?

    Är det inte så att man anpassar sig efter inkomsterna..Mer in = mer ut?

    SvaraRadera
  2. vaxa benen ingår i månadsrutinen, laserbehandlingen är ngt jag velat göra länge för att slippa vaxning och rakhyvel.. Samt spara pengar i längden..

    Ju mer som trillar in på kontot ju mer kul kan man ju göra :)

    SvaraRadera
  3. Aha ja det kan ju vara skönt förstås. Bekväm :)
    Ju mer pengar som kommer in, ju mer pengar kan man göra av med. Mycket positiva effekter :)

    SvaraRadera