4.14.2010

Snart lunch snart smart?

Tänkte visa mina nya skor som jag ska ha på bröllopet men jag är visst inte så bright så jag fattar hur man lägger upp en bild via mobilen.. Får kolla upp det under eftermiddagen.. Så kanske jag kan visa er min fina "sommar"outfit också..

Kör på kjol och hudfärgade strumpbyxor :) Började dagen med inte helt hela stayups, funkade sådär.. Nu är det shapeups som gäller :) Hoppas de håller till bröllopet, trodde jag köpte 2-pack men när jag öppnade visade det sig bara vara ett par. Så f*n om de går sönder, 79.50 är visserligen inte mkt pengar men dubbla det så blir det en del..

Snart lunch, jag har lagt undan ett par jättesöta skor inne på hm som jag bara nästan måste ha :)

7 kommentarer:

  1. Stayups vet jag ju vad det är men shapeups kan det vara lika trevligt? :)

    Sommaroutfit vill vi se så fixa mobilen :)

    SvaraRadera
  2. Shapups ser till så att allt är på plats från midjan och neråt :) toppen under tajta klänningar och fodral..

    mobilen är tyvärr svårare.. :(

    SvaraRadera
  3. Haha aha ok, det låter ju smidigt. Men lurigt..finns ju risk för falsk marknadsföring där! :)

    Jaså det var ju illa, inget kul kan man få! :(

    SvaraRadera
  4. Jag kör bara med falsk marknadsföring gällande mitt utseende :) En jäkla massa cremer och smink :p

    SvaraRadera
  5. Haha tur att det funkar bra då, jag är helt lurad :)

    Men skönt för er som kan ta hjälp av sådant, vi övriga får ju bita i det sura och se ut som vi gör :)

    SvaraRadera
  6. Äh alla kan köra med shapeups och makeup i lagom mängd funkar allt ;)

    SvaraRadera
  7. Haha jag kör shapeups from nu då! :)

    SvaraRadera