4.30.2010

100430

Sitter på jobbet, som vanligt vid den här tiden en vardag :)
Löser lite korsord, pratar med min underbara glada och goa kollega..
Det är en bra dag idag, även om jag var världens tröttaste när jag vaknade..

Det kan bero på att vi satt och spelade Wii sent igår och det tog mkt energi.. *ler*
Det var ju inte som när man var liten och det gick som en dans. Fasen va vi dog många gånger igår i början tills pojkvännen sa att nu ska jag f*n klara den här banan och gjorde det:)

Fredag = myskväll.. God mat - fläskfilé och klyftpotatis. Film -Avatar :) och sen har vi ett avsnitt av V som ligger och väntar på oss..

Tända ljus är plus på mysfaktorn..

2 kommentarer:

  1. fan vad du bloggar på jobbet! man kan tro att du inte har nåt å göra =)

    SvaraRadera
  2. Haha eller hur :) jag kan ju inte göra mer än att svara när det ringer liksom..

    SvaraRadera