4.15.2010

100415

Typiskt!!
Har verkligen sparat mina naglar så de ska vara långa och fina till helgen och bröllopet och tro f****n att jag idag 2 dagar innan lyckas bryta av en.. SKIT!!!!

jag tar verkligen det här på värsta allvaret, jag har sedan i lördags varit ute och motionerat 3 ggr, försökt att inte äta onyttigt och för säkerhetsskull köpt ett par shapeup strumpbyxor :) Dom slimmar till allt!!
Det enda jag inte är helt klar med är vilken tröja/jacka jag ska köra till klänningen, tror jag lämnar tillbaka den från gina och köper en ny på h&m ist.. men det 'är ju som sagt 2 dagar kvar, mkt kan hända :)

Resten av dagen ser ut enligt följande:
Idag: jobba till 18.00 - Willy köpa dipp, morötter, gurka och ngt annat nyttigt - hem - promenad - halv 8 hos mig - Vampire diaries.. Resten oplanerad :)

Mission!! Hitta resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar