4.20.2010

Ännu en lista

1. Hur gammal är du om fem år? 29
2. Vem var den sista du träffade? Är på jobbet så ngn som gick förbi receptionen
3. Hur lång är du? 177
4. Vilken var den senaste film du sett? Ngn med Dennis Ouaid - The Horsemen
5. Vem ringde du senast? Tandläkaren
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Vi borde boka kryssningen och resa ikväll.. till min älskling
7. Vad är dagens planer? Myskväll och sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa för det är så jobbigt med touch ibland, plus att man får svardirekt..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Tror det var i fredags
11. Vilken ögonfärg har du? Grönmelerade
12. När vaknade du idag? 07.30 av väckarklockan
13. Har du någon gång hittat en katt? Njae hittat vet ja inte..
14. Vilken är din favoritplats? Nära min kärlek och det får gärna var i ngt varmt land
15. Vilken plats föredrar du minst? Tvättstugan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett bättre ekonomiskt läge :)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker. Sov alltid med lampan tänd
18. Vem fick dig att skratta senast? Helena
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja tyvärr
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på hur kallt/varmt det är
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hmm ja jo det har nog hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Beroende på situation och sällskap
27. Vilken är din favoritglass? Pannacotta
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av mitt lån och resa
29. Tycker du om kinamat? Helt ok!
30. Tycker du om kaffe? Njae inte direkt
31. Vad dricker du till frukost? Oftast juice
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på vänster sida
33. Kan du spela poker? Det skulle jag nog inte vilja skryta med
34. Tycker du om att mysa? Det bästa som finns
35. Är du en beroendemänniska? Hmm njae jag är en fas/zonmänniska
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, tror inte det
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Förhoppningsvis har jag lärt mig ngt eftersom jag gick en språkinriktad linje på gymnasiet
39. Har du någonsin åkt ambulans? Noop
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och mat
42. Äger du dyra smycken? Njae inga som jag själv bekostat isf..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nepp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? W orginal
45. Vem är den roligaste människan du känner? Helena
46. Välj ett ärr på din kropp? I munnen efter snitt
47. Vad har du för ringsignal? ???
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp i en låda
49. Flirtar du mycket? Njae jag är nog natuligt flirtig dock, det kommer fram när jag ska vara trevlig
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Tjockö utanför Norrtälje
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än
53. Vilken var den senaste bok du läste? Diamanter är förevigt
54. Läser du dagstidningen? Njaa.. Metro :)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Damernas
56. Dansar du i bilen? Njae de blir svårt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Fakturanummer
59. När var du i kyrkan senast? I lördags för det var bröllop.. Tycker inte om kyrkor.
60. Vilka personer utmanar du? What??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar