1.21.2010

Tröttast

Det var längesen jag kände mig så slut i kroppen och ännu sämre känns ju att det beror på att jag har jobbat en dag.. Det var dock i Göteborg, jag kunde inte sova natten till idag, hårt golv, stå upp 8 timmar, dåliga skor och trött trött.. Så nu har jag intagit soffläge igen, lyxade med gravad lax på ljust bröd och avslutade med en munk.

Jag får ju passa på när kärleken är ortrest några dagar. Det känns väldigt tomt här hemma, tyst och kallt och vad värre är är att det kommer vara det till tisdag nästa vecka.. Så jag försöker nu planera upp hela helgen.. Förhoppningsvis så får jag träffa Malin imorgon efter att jag jobbat, på lördag är jag Helenas, söndag är det kalas.. Och på måndag mitt herrskap, ja på måndag då beger jag mig till Ventelo för att jobba lite eller förhoppningsvis mycket :)
Sen är det tisdag och då måste jag till Arbetsförmedlingen för att gå på starta eget seminarium, sen åka till Göteborg på kvällen för att se The Depeche Mode :) Wohow snacka om inplanerad.. Men det är bara bra för jag börjar bli lat och slapp, vilket bidrar till mer trött och grining och lättirriterad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar