1.24.2010

Söndag 24/1

God morgon världen..
Grattis min underbara pojkvän:)
Ännu en snöig kall dag utan sol, ja jag har verkligen börjat tröttna på det här klimatet.. Det är ju deprimerande och har börjat lägga sig på höfter, lår och magen.. Jo för vem har lust att aktivera sig när det är svinkallt ute? Inte jag, det är tydligt det..

Jag vill ha värme, sol, linnen, sommarklänningar, färsk ananas och nyplockade jordgubbar..
Ska jobba och hitta mig ett bra resemål och sen drar jag och jag kommer inte tillbaka.. Haha jo jag kanske måste komma tillbaka, men om jag kan så stannar jag..

På dagens agenda står:
1. äta frukost
2. duscha
3. klä mig och fixa make
4. ta bussen till skara för att träffa lillasyster
5. gå på min kusins kalas
6. åka hem och inse att jag är för trött för att fixa lunch
7. titta på dålig tv och somna i soffan (jag gillar inte att gå och lägga mig själv i sängen :)..

Nu kolla bussar och fixa fixa..


Trött.. Haha
(fint att man ser alla rynkor som jag kommer att få med tiden, Restylane?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar