1.24.2010

Svartsjuk

Är ngt som jag aldrig skulle erkänna hur mkt jag är.. Att jag är det ibland det kan jag säga men hur mkt är det bara jag som vet.. Jag ser rött, kan jag sträcka mig till..
Och jag blir en väldigt otrevlig person, då vissa saker som sägs och görs från andras håll absolut inte är ok enligt mig.. För f*n tjejer, om vi någon gång skulle se till att hålla varnadra om ryggen ist för att ligga på den så kanske vi skulle slippa massa onödigt energiflöde som skriker aggressivitet och svartsjuka..




Och jag står kvar vid att Facebook borde klappas igen och inte få repareras..
Man kan ju ta reda på precis vad som helst om allt och alla.. Och det kan ju tyckas konstigt att jag bryr mig om det när jag sitter och bloggar typ varje dag om mig själv och mitt liv, men det är inte samma sak.. Här kan ingen gilla eller kommentera på ngt jag har skrivit, och om ngn kommenterar så kan jag välja om jag vill lägga upp det eller radera.. Och bland de mest nyfikna hör ju även jag och jag avskyr den egenskapen hos mig själv, den har aldrig varit bra till någonting.. Och man skriver inte darling, baby, sweetie eller honey till sina vänner av det motsatta könet, för sånt skapar onödig arg energi. Och rädsla, för det är ju därför man blir svartsjuk, man är rädd att förlora något som betyder väldigt mycket för en..

Så, nu har jag fått skriva av mig lite och kan dra mig tillbaka mot soffan och en kopp te innan Falk filmen börjar vid 21.. :)
Sweet dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar