1.14.2010

Kvällsgöra

Kopierar från Julia som kopierat från blondinbella.. Ngt måste jag ju göra..

Namn: Linda Angelica Berg


Kallas för: Angie, Gica

Stjärntecken: Vattuman

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Jo jag hade ju en i naveln men den åkte ur efter ca 2 veckor då jag insåg att det var inte jag..

Tatueringar: No.. Not yet at least

Längd: 1.77

Skostorlek: 38/39

Hårfärg: Blond

Fräknar: Nej men det är ngt jag tycker är väldigt vackert

Motto: Du styr ditt eget liv (it´s not logical it´s emotional)

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Hmm jo jag hade ju velat bo i Göteborg eller helst utomlands i ngt varmt land.. Bara jag hade ett jobb så kunde jag bo nästan var som helst..

Tycker du att du är attraktiv? Ja

Dricker du? Ibland

Röker du? Nej, jag har faktiskt aldrig ens provat..

Vilket schampo använder du? Jag skulle ju vilja säga Kerastas men just nu står Nivea på hyllan

Vilken parfym använder du? Olika men Rock Princess by Vera Wang är en going

Vad är du rädd för? Ensamhet

Gillar du att tvätta? Nej jag tycker det är supertråkigt och jag är kass på tvättmaskiner :P

Gillar du berg- och dalbanor? Nej jag blir åksjuk

Senaste…

Filmen du hyrde? The Duchess

Filmen du köpte? Hmmmm...... Kan ha varit Harry Potter och Phoenixordern

Låten du hörde: John Mayer - I don´t trust myself loving you

Låten du laddade ner? Jag vet inte hur man gör så..

Personen du ringde? Madelene

Personen som ringde dig? Jonas

TV-program du såg? Vägen till EM

Person du tänkte på? Sara

Favorit…

Låt: Girlfriend - Daniel Bedingfield

Sak att göra: Pussas

Sport: Gymnastik

Dryck: Vatten

Kläder: Mjukisar är ju alltid skönast..

Film: Bridget Jones

Bil: Det här är jag ju inget bra på..

Serie: Sex and the City

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Oh ja många gånger *ler*

Gråtit över en flicka? Inte av den anledning att jag varit kär men visst har jag gråtit över en flicka

Ljugit för någon? Det har tyvärr hänt

Varit i slagsmål? Hmm inte vad jag kan påminna mig om

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Nepp

Antal…

Gånger du varit kär? Den här är svår, kär skulle jag nog säga att jag varit två gånger..

Gånger ditt hjärta brustit? 3

Hjärtan brustit på grund av dig? Jag kan tänka mig en men njae

Tjejer du kysst? två

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 1

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Det kan ju ha hänt iom gymnastiken och Lucia men inget värt att minnas :)

Senaste…

Boken du läste? Jag läser just nu "Diamanter är för evigt"

Personen du fick e-mail av? mamma

Personen du fick brev av? Hmm det var längesen så jag kommer faktiskt inte ihåg men det kan vara Marie W

Personen du fick sms av? Ida

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ja det var väl typ för 8 år sedan..

Saken du köpte? Choklad

Vad har du gjort idag? Blev väkt vid 7.15, gick upp vid typ 8, drack te och kollade på tv, åt lunch med mamma, duschade, gick på stan, köpte choklad, gick hem och filade på ideér..

Brukar du svära mycket? Nej men det händer då och då

När stiger du upp på morgonen? Just nu när jag känner för det

Vad har du på dig? leggins, rosa tofflor, tjocktröja

Vad ska du göra ikväll? Ha sex och kolla på tv

Vad är du allergisk mot? laktos tror jag och korkade personer

Var har du ont? foten

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Jo fast jag faller oftast ganska fort

Håkan Hellström eller The Ark? Inget

Salt eller socker? Båda

Gillar du ketchup? Njae, äter det om maten inte smakar bra

Är du glad nu? Ja
Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Shakira

Stockholm är… ? Vackert och lockande

Göteborg är… ? Förhoppningsvis där vi ska bo

Kan du sjunga? Jo då

Spaghetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? Australien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar