1.16.2010

Mitt liv som soffvärmare

Det är ett väldigt enformigt och tradigt liv. Varje dag är den andra lik, samma dåliga tvprogram på samma tider, frukosten smakar samma, det är först ljust ute men redan framåt 3 tiden känns det mörkare.

Tragiskt!!??

Jo det skulle jag vilja påstå, men vad ska jag göra?
Jag letar jobb, förbättrar mitt cv, försöker gnugga inspirationsknölarna och ibland så tänds min glödlampa. Tyvärr dock alltför sällan för att det ska hända ngt..
Även denna lördag börjar i soffan och ett tag till så blir jag nog kvar, för jag vill varken diska eller bädda sängen..

1 kommentar:

  1. Förlåt mig min vän för att jag inte kom och hängde med dig i dag. Tiden räckte helt enkelt inte till. Är helt slut nu... vi får höras i veckan, kommer ju ha praktik till 16 alla dagar utom måndag då går jag kvällspass. puss

    SvaraRadera