1.23.2010

Jobba

Sitter som vanligt i soffan, kollar på "Min brors flickvän" och njuter av att sega..
Har varit i Göteborg nu i torsdags och fredags och jobbat på NK på kosmetika avdelningen. Det var kul, skönt att komma till Göteborg och träffa lite folk och tjäna lite pengar. Det kändes dock att jag inte jobbat med märkena på ett tag nu, trevade mig framåt men lyckades nog ganska bra iaf. Det blir ju inte mkt sålt såhär dagarna innan lön i Januari, inte ens på NK..

Och jag fick ett samtal i torsdags som sa att jag kunde komma och jobba lite, på Ventelo.. Hoppas jag får jobba mkt på obestämd tid.. Då får jag ro att samla tankarna och komma på vad jag ska göra härnäst..
Man få rmkt tid att tänka när man är ensam, dock så går den mesta tiden åt att tänka på min käresta som befinner sig i Sälens skidbackar.. Tråkigt ensamt utan dig här hemma.

Denna dagen fyller jag med Helena, herrbasket, hemmamys och förhoppningsvis lite god mat och ngn bra film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar