1.28.2010

5 siffrigt

Har äntligen skrivit anställnigsavtal på prov 6 månader.. Känns skönt att ha en vettig månadslön igen och ett ställer att spendera mina dagar på.. Har dock lite ågren över hur jag ska göra med mina andra planer, men egentligen Angie, face it! Du är ingen direkt företagsam person, det vore bra om du idag gick hem och tänkte över vad som ska hända här näst..

Nu kan jag börja planera vår kryssningsresa :)
den är hyffsat planerad och vi har kommit överens om att april är en bra månad att åka bort ihop lite..
Med tanke på att herrn har bokat en resa till Thailand utan att ta med mig (ja jag är bitter!!! och med all rätt..) Dessutom ska han vara borta 2 veckor! vem tror han att han är?? Lämna mig ensam sådäe länge, inte acceptabelt.. Det förväntas många fina presenter från den resan :) haha..
Nää han e värd den, så många gånger om så som han slitit och jobbat de senaste 3 åren..*ler*
Jag är så stolt över honom.. Årets AM och han har bara haft jobbet i 6 månader..

Nu är det bara 10 minuter kvar av arbetsdagen, vilket det inte var när jag började skriva det här:)
Jobbar man så gör man..
Snart blir det en sväng till Systemet för att handla hem inför lördagen fest:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar