1.13.2010

En dag utan jobb

Underbar start på dagen, har ring nyföretagarcentrum och väntar på att bli uppringd. Började med att skura hela toan och fixa den fräsh, har sedan vikt tvätt, målat naglarna, färgat ögonbrynen, plockat ögonbrynen, kollar jobb på ams.se och ätit frukost.. Tackat ja till att jobba på NK 21 och 22 januari, bäddat sängen, skrivit en inköpslista och planerat dagens middag..

Jag undrar hur folk har tid med ett heltidsjobb :P Haha men så säger ju somliga att jag är nöjd också.. Fast det är inte riktigt sant.. Visst gillar jag att gå hemma å fixa å greja på dagarna, men skulle jag göra det jämt skulle jag bli grymt uttråkad.. Ett jobb, ett jobb, bara ett litet jobb.. Ska det vara så svårt??

Hmm ja jag fortsätter väl med att ta disken, duscha, raka benen (vilket jag avskyr att göra, jag vill ha pengar så jag kan vaxa mig!!!) gå och handla, laga mat, se på tv och vänta på att kärleken ska komma hem..



Home work work :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar