3.05.2010

Upprörd

Ibland känns det verkligen i magen hur pass otacksamt jobb man har. Eller är det bara vissa människor som inte vet var gränsen går?

Jag har blivit kallad många otrevliga saker, blivit sextrakkaserad osv. men idag var nog bland det värsta jag varit med om.. Kan man inte prata och bete sig humant så bör man nog inte beblanda sig med andra människor på ngt sätt.

Kunden ringer in:
- Välkommen till Ventelo!
- Jag ringde i måndags och telefonen fungerar fortfarande inte!!
- Vad är det som är fel?
- Ja den fungerar ju inte!!
- Ok det är ju så att det tar mellan en till fem arbetsdagar beroende på vad det är för fel och hur omfattande det är.
- Det här är ett företag!!
- Jo det vet jag, men det är inget jag kan påverka tyvärr. Felet kommer att bli åtgärdat inom 5 arbetsdagar.
- Ni är ju helt värdelösa, det har bara varit krångel med er, jag tänker byta till Telia!!
- Ja visst får du det men de anlitar samma bolag för att åtgärda sina fel som vi gör.
- Jag tänker byta iaf!!
- Det är ok.
- När blir det klart då?!?!?
- Vilket?? (syftar hon på felan eller ett byte till anna op?)
- Telefonen ditt helvete!!!
... jag blev lite stum...
- Ursäkta men sa du precis vad jag tyckte du sa?
- Ja det gjorde jag!!
- Jag vill inte längre prata med dig och komme att lägga på..
Klick!

Underbar förmiddag eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar