3.12.2010

FREDAG!!!

Om det nu heter Friday på engelska så borde det väl vara en fri dag? Alltså en extra helgdag, det tycker iaf jag.. Jobba 4 dagar och vara ledig 3 låter betydligt bättre än jobba 5 och vara ledig nästa 2. För det är ju typ bara lördagen som känns som ledig. Fredag efter jobbet är man ju oftast inte piggast i världen och söndan är ju bara en fördröjning till måndagen liksom..

Det partiet som vill införa 4 dagars arbetsvecka eller 6 timmars arbetsdagar har min röst :)

Sitter och tänker på semestern, vad ska man göra? Vi planerar en liten utlandsresa, sen vill jag till smögen och jag antar att han vill till falkenberg och sen vore det kul att åka runt lite, Stockholm, Gotland - Visby, Öland och träffa Sara och äta kroppkakor :)

Sen prata vi om att åka och kolla på det kungliga bröllopet, hur ofta får man vara med om ngt sådant liksom :) Kollar varndrarhem i Smögen, lär ju få åka med syster, fast det gör jag så gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar