3.11.2010

Snart helg

Den här veckan har verkligen bara försvunnit, det var ju liksom måndag igår.. Imorgon är det fredag och snart är helgen över och på måndag åker han bort.. Undrar varför jag tycker det är så jobbigt, jag gillar ju egentligen att vara ensam. Ha tid för mig själv och göra sånt som jag tycker är kul, titta på de tvprogram som jag vill och slippa se på sport.. Fast jag tycker det är mysigt när vi kryper tätt intill varandra i soffan och han berättar hur reglerna är för den sporten och vem som är bäst på sin position. Jag önskar bara att han kunde tycka lite om de program som jag vill se.. Iaf Gossip Girl :)

Imorgon ska jag laga en mumsig middag för det är fredamyskväll, sista på 3 veckor..
Så nu ska jag kolla recept på potatisgratäng och ngt fint kött..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar