3.13.2010

Pinsamt ego..

Blev väckt med massa kärlek och iordninggjord frukost framför tv:n..
Somnade till "Jag älskar dig så otroligt mkt".. "Imorgon ska jag göra frukost till dig"...

Lyckligt lottad!!

Sitter och grubblar, ledsen att du åker, inte för att du åker. För att det var du och jag som skulle åka.. Känns skrämmande och jag blir ledsen, kan inte hjälpa att känna så.. Nu är nu men sånt som sagts och gjorts finns kvar, det skulle vara du och jag den här gången.. Jag är bara avundsjuk, fruktansvärt så..

Jag vill vara den som får se dig i shorts i två veckor, den som brottar ner dig i sanden, den som delar din säng och dag och natt.. Den som skvätter vatten på dig och ser alla fina platser med, den som sitter bredvid dig på bilderna.. Den som ser på när du överbrukar solcreme och klagar över hur varmt det är, nämner lite fint att du har ketchup i mungipan och den som smörjer in din rygg..

Fy vad jag är avundsjuk och orolig och förtvivlad och rädd och lycklig för att du ska få se alla fina stränder och platser utan mig..

Stort ego! Jag jag jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar