10.20.2009

There's a first for everything

Intressant dag idag, allt jag gör känns just nu nytt och på sätt och vis är det väl så..
Började med en 30 minuters intesiv ryggmassage, hade sedan två ansiktsbehandlingar på raken.
Virrade runt i Vasastan på lunchen och hittade med allra största säkerhet Göteborgs mysigaste Espresso House :) Och sen gjorde jag min allra första Brasilian, de va ju ngt nytt helt klart..

Direkt efter det så blev den en helbens vax och brynfärg med plockning..
Och jag har fått dricks, hela 40 kronor :)
Jag blev hur glad som helst, hoppas det blir ofta för lönen kommer bli lagom fet..*ler*
Jag har iaf signat ett avtal på garanterat 120 timmar/månad.. Jippi :)



Försöker låta bli att slappna av för mkt, känner i hela kroppen att det är en go förkyldning med halsont och feber på väg.. Har ont i hela kroppen och känner mig väldigt sliten, ungefär som när man har jobbat inom industrin 30 dagar i streck..

Kollar House och äter mina Apelsinpepparkakor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar