10.12.2009

Packar

Det känns konstig och lite sorgligt att packa ner alla mina saker, inte för att jag packar ner dom utan för att när allt är nerpackat så kommer jag inte att bo här mer.. Mitt första egna hem..
Jag kommer sakna det otroligt mkt. Det som bara var mitt, som jag kunde göra vad jag ville med..
Att flytta hem och bosätta sig i ett litet rum, dela hem med ngn annan känns just nu bara jobbigt.
(Ta inte illa upp mamma)

Jag längtar till den dagen när jag skaffar mig en egen lägenhet, när jag har ett jobb och kan försörja mig själv.. När det bara är jag, jag vill vara oberoende!!

Jag planerar och har som mål att den dagen ska komma inom 3 år..
Det är nog ganska rimligt, och nej jag ska inte bo hemma tills dess..
Jag ska ut och uppleva världen :)

Dags att packa vidare och planera inför spanien :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar