10.15.2009

Man är aldrig ensam

Man har ju alltid sig själv och jag är faktiskt väldigt trevligt sällskap,
njuter varenda minut i mitt eget sällskap..*ler*
Att det fanns lite äpplekaka över va ju inte fy skam heller, nästan godare idag än igår..
Sitter och tänker på alla fina tjejer i min klass och tänkte dela med mig så att alla ni som snurrar runt här i min rosa värld kan få se också :)


Vårat klassfoto :)


Vår fantasy make..


Carro, Nina, Fia och jag :)


Me *ler* så här ser jag inte ut för ofta,
men jag har gjort det väldigt ofta det senaste året :P


I receptionen på skolan :)
Jess, me, Nina och Jannika.. Fina töser de!


I väntan på Cidesco avrättningen :P
Hehe det gick ju bra det där också..
Alla klarade det!


Sista dagen fast kväll just nu..
På väg till Mañana för Tapas och vin och drinkar!


Inne på Mañana!
Vi härmar Jessica..*ler*


Me & Carro..
You are such a beauty..


Sista bilden som togs våran sista kväll, iaf där de flesta är med :)

Jag saknar er som f*n, om man får uttrycka sig så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar