10.06.2009

Cidesco is finally over

Jag är trött, så otroligt trött, i varenda del av min kropp och mitt inre..
Det är ett under att jag fortfarande kan tänka utan att snubbla över tankarna..
Men så är det gjort, jag är klar klar klar..
Och så glad, lättad, nöjd och tacksam för att den här dagen är över..

Att först ha en Beautydel på 3,5 timmar sen en body på 2, vaxning i 30 minuter
(det här momentet var dagens hatobjekt och total förvirring samt grym missnöjdhet..
I vanliga fall får man 15 min till 1/2 ben, 15 min till en axill och 15 min till en bikini..
Vi fick 30 minuter till allt detta, inte konstigt att man inte han klart.. *Argh*!!!!)
Och till sist Additional delen på 45 min, som iofs drog lite på tiden men resultatet blev bra..
Om jag inte har klarat det så visst blir jag lite knäckt och ledsen men om så tar jag det med en fylla och sen är det bara att göra om det om 3 månader..

Life goes on, with or without an international exam.. I'm just happy to be alive :)

Imorgon blir det till att "Nissa" hela dagen, sedan städa städa städa..
Sen make och fresh up för att gå till Manana (som Nina säger*ler*)
Äta tapas och dricka goda drinkar, en helkväll men de underbara tjejerna i min klass :)
I can't wait, I want it to be now :)

Betty på tv, time to go..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar