10.19.2009

Min första arbetsdag..

Jag är så trött, bra inledning va?! :P Haha..
Jag bara sitter här, uppkrupen i ett hörn av soffan, njuter av att veta att jag har ett jobb och imorgon ska jag ta reda på om det ger ngn inkomst också..


Fast idag har jag gjort två facial á 60 min.
och
 
Vaxat, fast då ö-läpp och haka..
Det var min första ever, lite nervig,
men så länge kunden tror att man har gjort det 1 milj ggr så är det rätt lugnt..

Den här första dagen har varit lite som alla första gånger är, spännande, förvirrande, kul,
känslan av att famla i mörkret lite då man inte vet var allt finns och sen den där otroligt tillfredställande känslan när en behandling är över..
När man precis har gjort det sista, frågar om kunden är nöjd och går vidare till försäljningen..
Och idag har det varit en bra dag, kanske inte försäljningsmässigt men allt annat har känts väldigt bra.


Nu är det bara att lära sig hela sortimentet - Utmaning!

Först sömn och smälta alla dagens intryck,
letar mig vidare i min hemstad fast nu runtom Avenyn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar