10.27.2009

Spanien

Tva dagar har redan gatt pa semestern och jag har bara njutit,
lite tjafs med mamma och lite med bror men annars inget att klaga pa..*ler*
Imorgon bar det av till Gibraltar over dagen, behover vila huden fran solen lite iaf..
Har ju sjalvklart lyckats branna mig pa ryggen och det hettar gott i kinderna..
har aven varit och vaxat mig, och det ar grymt billigt gott folk..
6 euro for axill och 17 for hela ben det ar ungefar runt 230 svenska kronor och sa billigt kommer man absolut inte undan dar hemma..*ler*

Jag ska helt klart skaffa mig en lagenhet i spanien som jag kan bo i vinterhalvaret och sa skaffar jag mig en salong tillsammans med ngn pa plats sa att jag kan skota den delvis har och delvis hemmifran..
Blir perfekt och min hy kommer ma toppen aret om :P

Nu ska jag forsoka rycka med mig lillasyster fran datorn sa vi kan fa oss lite mat,
det gar inte att bara leva pa oreos, plommon och vatten.. Men gott ar det :)

Skickar hem en stor varm solig kram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar