11.06.2009

Tro

Jag vill känna tro..
Försöker intala mig att om jag äter upp ett helt paket pepparkakor så blir det bättre sen,
då släpper allt som gör ont, som sårar, som river sönder..

Varför vet jag hela tiden massa sker om dig, vad du gör vad du har på dig vad du gjorde i helgen..
Vet du sånt om mig, är jag updated i ditt liv? Undrar varför jag undrar..
Ikväll har du den vita halsduken på dig som jag gav dig i julklapp förra året och du har varit i skara på handbollsmatch.. När tar det slut, när försvinner infon på vägen? Jag orkar inte veta, jag vill inte höra..
If you´re not the one, why are you still present.. Please just go away..

Hör musik som får mig att tänka på dig, ser saker som påminner om dig,
hör ditt namn överallt och mina drömmar har du hyrt in dig i på heltid..
Natt efter natt, varje morgon vaknar jag och undrar.. Vad har hänt?
När jag vänder mig om så ligger du inte där, ett slag i magen.. Tack.

Det är 6 dagar och 2 år sedan du gick, du har aldrig kommit tillbaka helt..
För ett år och 6 dagar sedan så satt vi i en biosalong tillsammans..
Den dagen i år var jobbig, det känns i hela mig när dessa speciella dagar..
Så på onsdag nästa vecka, 9 år senare, vet jag inte hur jag ska hantera..
Det är även den dagen jag återigen ska bevisa att jag är en jäkligt grym hudterapuet,
genom att utföra 8 st behandlingar..
Om ngn kan överföra styrka kan jag behöva det den dagen..

Tar några pepparkakor till och hoppas på mirakel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar