11.03.2009

limited edition

Första arbetsdagen efter semestern är gjord och jag har lärt mig hur man sätter på tandsmycken och ungefär hur det fungerar med FPL (strålning för att ta bort oönskat hår, kärl, pigmenteringar m.m)..
Hoppas den närmsta tiden har mkt nytt att bjuda på och att dagarna fram till jul flyger förbi..

Jag har så mkt jag behöver skriva av mig men orken finns visst inte idag heller..
Så jag ger ist ett tips, om ni tänkt prova den nya Marabou Vinter, gör inte det, den var inte god och nu sitter jag här med 200 g och känner mig tvingad att ära upp den.. Jag kan bara inte slänga choklad..


1 kommentar:

  1. på tal om choklad så åt jag upp de där 3 pralinerna jag fick utav dig när jag fyllde år =) de var himla goda!

    men på tal om choklad igen, så slängde jag choklad igår! haha... satt i biblan och gick å köpte mig en 100grammare från automaten, och jag kunde inte sluta äta, å jag åt upp hela förutom sista lilla biten, den slängde jag och trodde att jag gjorde en god gärning...

    SvaraRadera