11.17.2009

Navelömma

Go tisdag morgon, kollar Smallville och dricker örtté.. Ska snart ta tag i mitt husdjursproblem och gå en långpromenad.. Vill att det ska vara imorgon så jag får träffa min underbara Malin:)

New Moon har premiär på fredag, det kanske vore ngt.. Fast ekonomin tillåter väl inte det riktigt än dock.. Om jag kunde ladda ner ngt så skulle jag ladda ner fortsättningen på Smallville nu bara för att kunna sitta inne hela dagen och kolla på Mr Superman ;) Men eftersom jag har mobiltbredband och det verkar bli sämre med tiden så får jag nöja mig med ett avsnitt och sen blir det väl SATC och det funkar nästan lika bra..*ler*

Jag har hittat en till julklapp som jag vill ha :)

Till att fixa morgon latten med :)

1 kommentar:

  1. Jag vill också, men du.. Nu ska vi bara sova sen är den imorn :o) Hehe, ska bli mys.. Men kasta ut råttorna innan jag kommer ;o)

    SvaraRadera