11.16.2009

Ett lite lätt fjortisinfall

Bara sådär typ 7 år försent.. *ler*
Jo det började med om hurvida jag gör håltagningar och piercingar, men det gör jag ju inte, har iaf ingen utbildning än.. Så skulle det komma in två kunder och göra och jag frågade om jag fick vara med och kolla, nyfiken som jag är.. Nyfikenheten utvecklades till ngt annat och vips nu sitter jag här med piercad navel.. Haha!! Lagom fjortis, grymt snyggt :P


Stenen är Rosa, såklart :)

Det blir ett steg på vägen, efter dryga 3 månader tar jag ett steg i en annan riktning. Vi får väl se vad som kommer härnäst..

Ikväll blir de lugnt, är ledig imorgon och då ska jag ta tag i mina nyinflyttade ytterst ovälkomna husdjur.. Jag upptäckte idag att jag har råttor, imorgon är det bekämpning på högsta nivå som gäller!! Hata äckliga gnagare.. BLÄ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar