11.08.2009

önskelista

Ja nu börjar det ju som man så charmigt säger "lacka mot jul" och jag tänker skriva en lång, hmm correction, en lagom lång önskelista.. Vem som helst är välkommen att sända mig dessa gåvor :)

En rosa klocka att pryda min arm med
 och för att hålla koll på tiden så att jag inte kommer sent till jobbet..
( Jag kunde inte riktigt bestämma vilken, men båda funkar bra ;) )



En bra bok för den mörka vintertiden.. Ja tack!

Den här parfymen, Juicy Couture, I Love it and I want it!

Om denna kobran hittas är den min :)

En termosmugg!!
Så jag kan dricka min hemmagjorda Chailatte på bussen på väg till jobbet..


På Raglady, som ligger i Arkaden, vill jag ha ett presentkort..
Eller den rosa klockan som finns där ;)

Nog för att jag tycker att min dator är näst intill toppen så vore det underbart att få komma hem till denna underbara skönheten..

Jag skulle behöva motionera lite mera och denna skulle verkligen bidra till snyggare lår..

Jag vill väldigt gärna spara alla minnen på bild och denna eller liknande kamera skulle vara toppenbra:)

Varför ser jag alltid allt det där jag egentligen vill ha efter att jag redan köpt ngt som jag nöjt mig med??
I want this pink beauty to go home with me..:)


Haha vem vill inte ha en rosa tv??
Med en rosa kontroll till?? Jag vill ha en eller 3 kanske :)


Om denna skon hittas så är jag dess ägare, sänd mig gärna båda :)
De är ett par..


En bra börja på min önskelista :)

1 kommentar:

  1. Mycket var på onödig kontot då du redan har över hälften av sakerna, men en burk färg kan du få så blir allt rosa. Mor

    SvaraRadera