11.10.2009

Det låter jul i min mp3

Äntligen känns det ok att lyssna på julmusik till och från jobbet och till frukosten och efter jobbet och när jag ska sova..
Ja julmusik 24/7 är det nu :) Jul jul jul mer jul ge mig mer jul :)



Dagen har varit bra och avslutades med en makeup kurs på Skin Concept, Jane Iredale..
Och jag blev lite förälskad, det pirrade från första stund..
Kevin som höll i kursen var fantastisk,
så inspirerande och det märktes verkligen att han älskade sitt jobb och framför allt så älskade han sin produkt.. Jag vill utbilda mig till makeup artist, så om någon ser en bra utbildning, snälla säg till :)
Mitt sökande börjar nu..

Tänk på mig imorgon, ge mig lite extra styrka att ta mig igenom dagen utan att bryta ihop..
Årsdagen det 9:onde året, spenderar jag på jobbet och bevisar att jag är en grymt bra hudterapuet..
Och en lite röst viskar att det kommer att gå bra, men,
varför finns det ett men?
Det är bara en dag, en dag som de senaste åren har betytt ngt, som har stått för ngt och som har varit vår.. Imorgon är det bara ännu en dag, imorgon är det dagen som jag ska klara av och göra till en bra dag..
Så håll tummarna och ge mig lite tankeork.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar