11.09.2009

En ny måndag

Sitter här i soffan, viftar på tårna och känner mig rätt nöjd än med dagen..
Jag har varit ute och promenixat i ca 30 minuter, högt tempo, dags att bränna av de där tröstätningskilona som lagt sig.. Tvättat 2 maskiner, ätit nyttig och grymt god frukost, skrivit brev till min bankkvinna angående eventuellt lån och ringt till facket.. Fast jag fick tips om att ringa en annan kille på facket som var expert på mitt avtal, så om typ 15 minuter får han ett samtal..
Jag har hunnit vara snäll också, och sänt mina vänner lite söta mess och skrivit några rader till min syster.. Och jag har varit lite elak så nu mår jag som jag gör bäst :) Halvbra..*ler*


Mer tips på julklappar till mig..
CHOKLAD så klart!
Denna förpackning från chokladfabriken med bokstavschoklad vill jag ha..
Med ett fint meddelande som jag blir glad av :)

Ska hänga lite mer tvätt och göra mig klar för en kväll i city med Sandra..
Har verkligen sett fram emot att ses, en vän i den mörka ensamma hösten..

1 kommentar:

  1. Du skriver då aldrig några snälla rader till din bror...

    SvaraRadera