3.11.2011

Torsdag 10/3

Det var igår ju men jag orkade inte uppdatera, blev ganska sent men så lyckat!
Jag körde en test med hudkväll för några av våra hudintresserade kunder igår kväll efter stängning.

Jag började med att ställa ett antal öppna frågor till kunderna så att jag visste vilken nivå jag skulle lägga det på.. Bara för att man själv bryr sig väldigt mkt om sin hud så behöver ju inte alla andra göra det.. Jag ville även ta reda på kunskapsnivån..

Det visade sig vara en väldig blandning, mkt torr hud dock, några sektmedlemmar *ler* (mary kay) ngn helosananvändare och några som inte använde ngt alls..

Mkt att bita i kan man säga och det var väldigt kul, 2 timmar kändes snarare som 2 minuter, tiden bara försvann..

Tidningen var där och tog några bilder och sedan ringde jornalisten idag för att få all info om hur det var och hade gått..

Jag kan konstatera att jag pratade nog väldigt mkt iaf, hade lite ont i halsen när jag kom hem *ler*
Men åh så kul det ska göras fleer gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar