3.01.2011

1 mars 2011

Kväll igen, dagarna går så alldeles för fort och jag hinner inte leva mellan jobbet och gymmet.. Jo men det är väldigt lite tid, men jag har använt den väl idag och spelat Wii fit plus yoga och lagat omelett till mig och min man.. Sedan jag var i Förenade arabemiraten har jag dille på omelett. Jag och mamma åt det varje morgon till frukost.. Underbar rutin hade vi, gick upp runt halv 9 gick till gymmet och gick en halvtimma på löpbandet, sen en go dusch och ner till frukostbuffén som var superb.. Så otroligt mkt gott, frukter och pannkakor, omeltter, kakbord och yoghurt och massa annat..

Ibland är världen mindre än vad man tror eller iaf gbg, jag sprang på en kompis som jag inte sett eller hört av på flera år i omklädningsrummet på gymmet. Vi var på samma språkresa för ca 10 år sedan *ler* vi bestämde att det var dags att ta igen lite så det blir en fika till helgen :)

Ska försöka lägga upp lite bilder från Dubai när jag orkar men nu blir det några avsnitt av vänner innan det är dags att sova.. Ledig imorgon :) Har en helkroppsmassage inbokad kl 10 yes! 

1 kommentar: