3.13.2011

Helgen går så fort

Redan söndagkväll igen men det gör inget för jag är ledig imorgon :)
Blir galen av all planering men hur fasen ska man hinna med allt om man inte planerar??

Lördag:
Powermid pass på gymmet
Hämta morfars nya bil
Hämta upp Christian (lillebror har varit och hälsat på i helgen :)
Åka till ICA och handla inför kalaset på söndag
Ta spårvagnen in till stan och luncha med Jonas och Christian - shoppa på Stadium
Hem och fixa smörgåstårta och laga mat och se på film (återkommer till denna film i ett senare inlägg - Hämden)
Kl blir väldigt mkt och det är dags att sova...

Söndag:
Vaknar sent (för att vara mig) 9.28
Fixar omelett
Städar
Fixa det sista på smörgåstårtan

13.00 Kalas
16.30 långpromenad med Jonas
Hem och koppla av (kolla igenom alla bloggar och fundera över vad jag vill äta... Pizza!!

Min fina present jag fick av pappa..

Bra helg men som sagt för kort..

Imorgon ska jag till en dietist (för att hoppas på bra tips så jag kan må bra i magen)
Sedan vaxa benen
Reklamera ett par skor
Byta armbandet jag fick av pappas syskon
Och leta kavaj.. Monki har en snygg, snarare blazer men den e guld

1 kommentar: