3.28.2011

Kaserntorget

God morgon!

Alltid lika pigg vid denna tiden på dygnet, vill sova :)

Det har varit en intensiv helg med några tappra försök att hitta ett köksbord, men inget har än så länge fallit mig i smaken tillräckligt för att jag ska vilja ta med det hem.. Jonas tycker att jag är skitkul att ha och göra med vad det gäller möbelinköp  *ler*

Men jag har både bakat bröd och bullar, vi har inhandlat ett skrivbord och mat.. Mkt bra helg faktiskt. Vi såg en läskig film också i Lördags (efter att vi varit på 2kanten och ätit en trerätters, så himla gott:) filmen iaf heter The last exorcism.. Fy fasen va läskig den var, inte alls som jag tänkt mig men grymt äcklig..

Nu ska jag få i mig frukosten, min älskade yoghurt, vaniljdröm mums och musli.. Sen bär det av mot en dag på kaserntorget för att lära mig lite behandlingar och se hur de jobbar, ska bli kul.. Bra start på en lagom intensiv vecka..



Måndag - Kaserntorget
Tisdag - Jobba
Onsdag - Jobba och Hudkväll
Torsdag - Ledig och tåget till Sthlm går 16.02
Fredag - Stora Relationsdagen med jobbet i Sthlm med middag på kvällen
Lördag - Kvar i sthlm med jobbet till omkring lunch, sedan träffa Malin
Söndag - Träffa Johanna och tåget hem går vid 14-tiden..

Det kommer bli toppenkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar