3.02.2011

2:a mars 2011 uppdrag ny mascara

God morgon min kära läsare (om jag nu har några *ler*)..
Hoppas att ni sovit gott hela natten, till skillnad från mig som inte verkar kunna sova.. To many minds..

Min lediga onsdag och jag ska snart iväg på massage och sedan leta mascara, insåg igår att min ligger mer runt ögonen än på fransarna.. kass!!

Jag gillar tv-shop var precis på väg att beställa från sheercover men va fasen är det med en jäkla portoavgift på 99 kr??? frakt på 29 hade varit ok men inte 99 extra det är inte bra mot kunderna.. ska leta vidare om man kan köra ngnannanstans..

dagen:
massage
village
grandmas
casa linne
åhlens
make up store
espressohouse :) chailatte
hälsokosten
bikbok
hm :)

träna
wii
leta efter betygen i källaren
mamma kommer förbi på kvällsmacka :)

over and out!

1 kommentar:

  1. Jag har bokat tåg nu. Så jag kommer till dig, precis som vi pratade om. Puss!

    SvaraRadera