10.14.2009

Hästevik höst 2009

Imorgon är det exakt ett år sedan jag började skolan och idag är det exakt en vecka sedan jag slutade..
Jag trodde aldrig att det skulle gå så fort, tiden bara flög fram.. Och nu sitter jag här, det är höst igen,
mitt hem är halvt nerpackat i kartonger och jag sitter här mitt i röran och vet inte om jag ska packa ner resten eller inte.. Men jag hoppas få svar på det på fredag *ler*
Jag har en lite överraskning hihi..
Jag var på en arbetsintervju igår :) och på fredag ska jag provjobba..
Jag är så glad, det känns som en positiv vändning och jag hoppas verkligen att jag får det här jobbet..*ler* Håll tummarna för mig!

Hästevik är verkligen en av de vackraste platserna som finns, och det är lika vackert och idylliskt oberoende på vilken årstid det är.. Det var frost idag när jag och Helena vaknade..

Hon kom igår på dagen, så vi gick runt inne i stan ngra timmar, åt lunch och köpte kakor..*ler*
Sen lagade vi en utsökt middag, makaroner och korv med ketchup, haha och tittade på Sex and the city hela kvällen.. Det blev många tankar och mycket ventilerande igår, vi har ju inte setts på ett tag och än mindre pratat.. Du vet hur mycket jag uppskattar dig honey, du förstår verkligen som ingen annan gör..
Det gör mig så glad att du finns i mitt liv och att jag kan ringa dig oavsett vilken tid på dygnet det är..
För jag vet att du alltid kommer att svara och att du alltid kommer att ta dig tid för mig..
You have a very special place in my heart.

Så efter att hon åkte gick jag runt och tittade på alla fina hus som ligger här, jag hamnade nere vid havet.. Stod på bryggan och njöt av höstsolen och doften från havet.. Vid såna här tillfällen önskar jag att jag ahde en bra kamera så att jag kunde få fånga allt det vackra på bild..
Visserligen tog jag lite bilder med min mobil, men det är ju inte alls samma sak eller kvalité tyvärr.. 
Får hoppas på en i julklapp kanske..:)

Tror jag behöver en varm dusch, mina fingrar är stela, kroppen frusen
och nästippen känns som en istapp *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar